بازدید مدیر فرهنگی دانشجویی دانشکده از خوابگاه شهدای مدافع حرم


بازدید خوابگاه شهدای مدافع حرم

سرکار خانم مرضیه اصلانی مدیر فرهنگی دانشجویی به اتفاق آقای اشرفیان کارشناس امور خوابگاه ها از خوابگاه دانشجویی پسرانه شهدای مدافع حرم بازدید کردند.
در این بازدید، خانم اصلانی ضمن گفتگو با دانشجویان و سرپرستان خوابگاه ، در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفته و تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات اتخاذ کردند.
خانم اصلانی دراین نشست صمیمانه با دانشجویان گفت؛ نظام جمهوری اسلامی باور دارد که دانشجویان در پویایی و هدایت جامعه بسیار اثر گذارند. وی ادامه داد؛ محیط دانشجویی یک محیط خلاق، پر از جنب و جوش،نوآور و چابک است و باید بعنوان یکی از ارکان تولید علم و فرهنگ پیشرو باشد.
خانم اصلانی با بیان این که مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آمادگی دریافت پیشنهادات و بیان هرگونه نقد را دارد افزود؛ بیان مشکلات و ارائه راهکار برای برون رفت از آن از سوی شما دانشجویان عزیز امور خوابگاهها را در مسیر درست خودش قرار می دهد. وی با اشاره به اینکه جامعه به افکار و توانمندی شما نیاز داردگفت: دانشجو نباید با مباحث اجتماعی و سیاسی بیگانه باشد.بلکه با تولید افکار نو ، حمایت از جریان های حقیقی مانند شرایط امروز فلسطین می بایست در جامعه نقش اصلی خود را ایفا کند. در ادامه دانشجویان به بیان مشکلات صنفی خود پرداختند که از جمله می توان به تجهیز سالن مطالعه خوابگاهی ،پارتیشن بندی خوابگاه ، فرش کردن نماز خانه اشاره کرد.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید