پیام تسلیت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به دنبال شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه


إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

خبر تلخ و ناگوار شهادت خادم ملت، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و جهادی ایران و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی، ملت بزرگ ایران را در غم و اندوه فرو برده است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در طول دوران مسئولیت خود به عنوان خادم ملت ایران، با روحیه انقلابی، جهادی و با فعالیت خستگی ناپذیر برای توسعه و آبادانی کشور عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در تمامی مدت مسئولیت خود در کنار مردم بوده و یار محرومان بود.

بدون شک این شهادت داغی سنگین بر دل مردم ایران بر جای گذاشت ولی اعتقاد راسخ داریم که با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری و حضور خدمت‌گذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه، هیچ‌گونه خللی در کشور ایجاد نشده و جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته و با پشتکار بیشتر ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی بوده و برای رسیدن به قله‌های موفقیت تلاش خواهد کرد.

بر خود وظیفه می‌دانم شهادت ایثارگرانه حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب ایران، وزیر محترم امور خارجه،‌ امام جمعه محترم تبریز،‌ استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر شهدای این سانحه دردناک را خدمت تمامی ملت ایران تبریک و تسلیت عرض نمایم.

دکتر مجید براتی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

Loading