جلسه شورای صنفی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با محوریت هم اندیشی در راستای پیشبرد اهداف صنفی رفاهی برگزار شد


به گزارش مفدا-اسدآباد،جلسه اعضاء شورای صنفی دانشجویان به ریاست دکتر مجید براتی معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی و باحضور خانم مرضیه اصلانی مدیر فرهنگی دانشجویی آقای اشرفیان مسئول امور خوابگاهها و آقای سید امیر حسینی و خانم زینب رحمتی بعنوان رابطین صنفی دانشجویان و دیگر اعضاء تشکیل شد.

در ابتدا، دکتر براتی ضمن تشکر از اعضای شورای صنفی دانشجویان افزود: معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده از همه ظرفیت های موجود به منظور رفع نیازهای صنفی رفاهی دانشجویان استفاده کرده و در ترم آتی نیز با هدف رفاه و افزایش شور و نشاط بین دانشجویان برنامه هایی پیش بینی شده است.

در این جلسه اعضای شورا برنامه های خود را به منظور پیشبرد اهداف صنفی رفاهی دانشجویان مطرح کرده و برای رفع هرچه مشکلات به گفت و گو پرداختند.

در پایان آقای سید امیر حسینی دبیر شورای صنفی دانشجویان گفت: احقاق حقوق دانشجویان از طریق همین مطالبه گری منطقی دبیران شورای صنفی صورت می پذیرد، که به شکل یک تیم منسجم و مشورتی در حوزه ها انجام وظیفه می کنند. سعی بر این داریم تا با تمام توان مضاعف در ارائه خدمات بهینه برای دانشجویان با همکاری مسئولان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گام های موثری برداریم.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید