انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشکده علوم پزشکی اسدآباد و اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان


تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد و اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان منعقد گردید.

به گزارش مفدا-اسدآباد، انعقاد این تفاهم‌نامه طی نشست مشترک آقای دکتر مجید براتی معاون آموزشی، تحقیقات فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با آقای محمودرضا خزائی رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان اسدآباد و مدیران دو طرف که در دفتر ریاست مرکز فنی حرفه ایی برگزار شد، صورت گرفت.

در ابتدای این نشست جناب آقای محمودرضا خزائی ضمن خیر مقدم به دکتر مجید براتی و هیئت همراه بر هم‌افزایی بین آموزش‌های دانشگاهی و مهارتی و برنامه‌ریزی جهت همکاری برای تسریع آموزش‌های مهارتی به جوانان مستعد شهرستان تاکید کرد و همچنین تحت پوشش آموزش مهارتی قرار دادن آنان در راستای مسئولیت اجتماعی را بسیار مفید برای زندگی آینده دانشجویان برشمرد.
در ادامه، دکتر مجید براتی معاون آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ضمن بر شمردن نقاط اشتراک و افتراق مأموریت دانشگاه ها و سازمان فنی حرفه‌ای خاطر نشان کرد که تعامل اثربخش بین این دو سیستم آموزشی منجر به تربیت دانشجویانی با ارزش افزوده مهارتی و چند بعدی شدن آنان جهت اشتغال‌زایی، کارآفرینی و اثربخشی اجتماعی خواهد شد.
دکتر براتی اهداف کلی این تفاهم‌نامه را مشتمل بر ارتقاء سطح مهارت‌های حرفه‌ای دانشجویان و کارمندان زیر مجموعه دانشکده با بهره‌گیری از ظرفیت مربیان و کارگاه های مرکز فنی حرفه ای بیان کرد و گفت: افزایش توانمندی ها، استفاده از اوقات فراغت و توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی در بین دانشجویان دانشکده با شعار “هر دانشجو یک مهارت” و توانمند‌سازی دانشجویان دانشکده در حین تحصیل جهت ورود به بازارهای کار متنوع بعد از دوران تحصیل می‌باشد.
همچنین، ایشان استفاده از اوقات فراغت دانشجویان را از ویژگی‌های مهم این طرح دانستند و تاکید کردند: استفاده از دوره ها برای تمام کارمندان علاقمند نیز جهت ایجاد روحیه کارافرینی و نشاط بسیار مفید خواهد بود و عنوان کرد: تحقیقات ثابت کرده است که در تمام مراحل زندگی بخصوص ایام جوانی با تقویت مهارت و توانایی‌هایمان کارایی‌مان بهبود پیدا می‌کند.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید