برگزاری نشست خبری معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اسدآباد


👈 تعداد ۲۲۶ دانشجوی در حال تحصیل در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، معاون آموزش، تحقیقات، فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از حضور ۲۲۶ دانشجوی در حال تحصیل و ۱۷ عضو هیئت علمی در این دانشکده خبر داد و گفت: در حال حاضر دانشکده علوم پزشکی شهرستان دارای ۳ رشته تحصیلی فوریت‌های پزشکی، پرستاری و بهداشت عمومی بوده که افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی دانشکده در دست پیگیری است.

🔹 دکتر مجید براتی با بیان اینکه توسعه رشته‌های تحصیلی دانشکده نیازمند اصلاح فضای فیزیکی و ساختار فضاست، اظهار کرد: رشته‌های کارشناسی مامایی در راستای صیانت از جمعیت، فناوری اطلاعات سلامت و کارشناسی فوریت‌های پزشکی از جمله رشته‌های تحصیلی در حال پیگیری و اخذ مجوز برای افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی این دانشکده است.

🔹 وی با اشاره به اینکه پیگیریم در سال آینده کارشناسی فوریت‌های پزشکی را به رشته‌های تحصیلی این دانشکده اضافه کنیم، خاطرنشان کرد: با پیگیری لازم توسط این‌ معاونت، واحد مرکز آزمون الکترونیک دانشکده و نیز دپارتمان آموزشی بیمارستان قائم(عج) را راه اندازی کردیم.

🔹 معاون آموزشی دانشکده در ادامه گفت: در چند وقت اخیر با پیگیری لازم، سالن مهارت‌های بالینی دانشکده توسعه داده شد و تجهیزات مناسب و تجهیزات آموزشی آن راه اندازی گردید.

🔹 وی با بیان اینکه پیگیریم کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده با اخذ مجوز لازم راه اندازی شود، تصریح کرد: توسعه کتابخانه‌های دانشکده و به روزرسانی کتاب‌ها، برگزاری مراسم‌های مختلف، مسابقات ورزشی، برنامه‌های فرهنگی مختلف، اصلاح آیین نامه‌های پژوهشی، کرسی تلاوت قرآن کریم، بازبینی آیین نامه‌های دانشجویان، تجلیل از پرستاران، تجلیل از دانشجویان، برگزاری اردوهای جهادی، اردوهای فرهنگی و سیاحتی و برگزاری نشست های هم اندیشی از جمله اقدامات انجام شده توسط این معاونت بوده است.

🔹 دکتر مجید براتی با بیان اینکه به تازگی موفق شدیم رتبه دانشکده را در بین ۱۶ دانشکده علوم پزشکی سطح کشور به ۱۰ ارتقاء دهیم، گفت: در حوزه دانشجویی در تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی حدود ۲۰ درصد ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی دختران این دانشکده افزایش یافته است.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید