اخذ مجوز تاسیس گروه آموزشی علوم بالینی پزشکی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری و فرهنگی دانشجویی دانشکده، دکتر مجید براتی از اخذ مجوز تأسیس گروه آموزشی علوم بالینی پزشکی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر و توسعه ظرفیت‌های علمی و پژوهشی توسط مدیران دانشکده و با حمایت و تأکید نماینده محبوب شهرستان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر لزوم دسترسی عادلانه به خدمات درمانی و توزیع برابر منابع سلامت در سطح شهرستان، مجوز تأسیس گروه آموزشی علوم بالینی پزشکی به دست آمد.

وی با اشاره به این دستاورد ارزشمند برای حوزه سلامت در سطح شهرستان اسدآباد بیان کرد: به استناد رای صادره در 285 جلسه شورای گسترش دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، با تاسیس گروه آموزشی علوم بالینی پزشکی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد موافقت شد.

وی تصریح کرد: با صدور مجوز تاسیس از طرف شورای گسترش وزارتخانه، گروه های آموزشی جایگاه قانونی و حقوقی پیدا می‌کنند و در واقع از وزارتخانه، مجموعه دولت و مجلس به رسمیت شناخته می‌شوند و امکان ایجاد چارت و تشکیلات نیروی انسانی برای گروه های آموزشی فراهم می‌شود.

ایشان افزود: تاسیس گروه آموزشی علوم بالینی پزشکی و جذب متخصصین بالینی هیات علمی از جهات مختلف دارای اهمیت بوده و می‌تواند به عدالت در توزیع خدمات بهداشتی و درمانی کمک نماید که این مسئله به نفع مردم منطقه خواهد بود و خدمات بهداشتی و درمانی مناسب‌تری برای مردم به ارمغان خواهد آورد. بر همین مبنا تلاش خواهیم کرد و امیدواریم قدم‌های مثبتی در این زمینه برداریم.

Loading