پیام معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز ولایت حضرت مهدی(عج)


«بَقِیَّهُ اللَّهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ»

آنچه خداوند برای شما باقی گذارده، برایتان بهتر است اگر ایمان داشته باشید! (سوره هود: ۸۶)


شهادت مظلومانه امام حسن عسکری (ع) در اوج جوانی، پس از تحمل سال ها حبس و زندان، غمی جاودانه بر دل مسلمین جهان نهاده که انتظار ظهور امام زمان(عج)، التیام بخش آن شده است. هشتم ربیع الاول، مصادف با آغاز امامت خورشید درخشان جهان بشریت و مروارید فروزان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، احیاگر معالم دین، نابود کننده ظلم و شوکت تجاوزکاران، برقرار کننده حکومت عدل در سرتاسر جهان و بزرگ منادی توحید و عدالت و وارث راستین پیـامبر اعـظم (ص) و ائمـه معصـومین (ع) است.

امام عصر انتهای تجلی خداوند و حسن ختام عالم و همه ادیان است، ایشان در میان مظاهر تجلی حق تعالی، آخرین گوهری است که مظهر همه صفات و اسمای الهی است و می‌توان گفت همان‌طوری که نبی مکرم اسلام(ص)، مظهر تام انبیا و شریف‌ترین گوهر نبوت بود، وجود شریف قائم آل محمد نیز تجلی تام امامت و اوصیای الهی است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی(عج) را به نایب بر حق آن امام عزیز، مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم شریف و ولایت مدار شهرستان اسدآباد و به ویژه به کلیه همکاران و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تبریک عرض می نمایم.


دکتر مجید براتی

معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی

دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید