🔰 بازدید اعضای هیأت ممتحنه و ارزشیابی رشته پرستاری وزارت بهداشت از دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد


♻️ اعضای هیأت بورد پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از معاونت آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده و بیمارستان حضرت قائم(عج) بازدید کردند.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، دکتر علیرضا خاتونی و دکتر منصوره تجویدی به منظور ارزیابی بیرونی از معاونت آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده بازدید و در جلسات جداگانه‌ای با حضور مسئولین دانشکده و دانشجویان کارشناسی پرستاری حضور یافتند و در این جلسات دانشجویان و مسئولین مسائل و مشکلات را مطرح کردند.

🔹 اعضای هیأت بورد پرستاری وزارت متبوع همچنین در نشستی با اعضای هیأت علمی این دانشکده، به بررسی مسائل و فرآیندهای آموزشی گروه پرستاری پرداختند.

🔺 این گزارش حاکیست: گزارشی از نتایج جلسات دانشجویی و اعضای هیأت علمی با حضور ریاست و معاونت آموزشی دانشکده مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. اعضای محترم هیأت بورد ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشکده در خصوص توسعه زیرساخت‌های رشته پرستاری و تأکید بر وضعیت مناسب و روبه رشد بودن دانشکده، رهنمودهای لازم در جهت توسعه رشته‌های پرستاری را ارائه نمودند.

💠 لازم به ذکر است: اعضای این هیأت، از بخش‌های مختلف معاونت آموزشی از قبیل؛ مرکز مهارت‌های بالینی، کتابخانه، سایت کامپیوتر، آزمایشگاه، مرکز آزمون الکترونیک، کلاس‌های درس، اتاق اعضای هیأت علمی، آمبولانس آموزشی، دپارتمان آموزشی و بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت قائم(عج) بازدید کردند و نحوه آموزش، استقرار دانشجویان و اعضای هیأت علمی و ارزشیابی دانشجویان پرستاری را مورد بررسی قرار دادند و پرسش و پاسخی بین تیم بورد و کاروزان پرستاری انجام گردید.

 

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید