تقدیر از همکاران سابق معاونت آموزشی


در پی استخدام و تغییر محل خدمت عضو محترم هیئت علمی جناب آقای داود پشوتن سرور و سرکار خانم ها زهرا سطوتی صمد و مهری نوروزی شادمانی از کارشناسان و کارکنان پرتلاش و توانمند حوزه آموزشی، معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده مراسمی به منظور تقدیر از زحمات ایشان برگزار گردید.

در این مراسم که باحضور اعضای هیئت علمی و کارکنان معاونت آموزشی برگزار شد؛ جناب آقای دکتر براتی معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده بزرگترین سرمایه هر سازمانی را نیروی انسانی دانست و افزود: نقش انسان های متخصص، مستعد و خلاق تاثیر بسیار زیادی در تعالی سازمان خصوصا حوزه آموزشی دارد.

در این مراسم معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده ضمن تجلیل از ویژگی های شخصیتی و حسن خلق و مسئولیت پذیری جناب آقای پشوتن و سرکار خانم ها سطوتی و نوروزی عنوان کرد: تلاش خستگی ناپذیر ایشان در امور محوله چشمگیر و ستودنی ست. سپس تاکید داشت استفاده از تجربیات همکاران الگوهای خوبی برای کارکنان مجموعه در پیشبرد اهداف سازمان ها میباشد.

در ادامه، اعضای هیئت علمی حاضر در جلسه و تمامی کارکنان این حوزه به بیان سخنان خود پرداختند و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران خاطراتی شیرین از همکاری با ایشان را تعریف کردند که جوّ گرم و صمیمی این مراسم را دو چندان کرد.

سپس همکاران جناب آقای پشوتن و خانم ها سطوتی و نوروزی نیز سخنانی را بیان کردند و از برگزاری مراسم و حضور مدیران و کارکنان معاونت تشکر و قدردانی کردند.

در پایان، معاون آموزشی دانشکده، مدیران و کارکنان معاونت آموزشی دانشکده به پاس قدردانی از زحمات و خدمات همکاران، با اهدای لوح و هدیه ای به رسم یادبود از ایشان تقدیر کردند.

 

 

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید