دکتر مجید براتی، در پیامی ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر را تبریک گفت.

بسمه تعالی
پیامبر اکرم (ص) می فرماید؛
«مَن أَحَبَّ فاطِمَهَ ابنَتی فَهُوَ فِی الجَنَّهِ مَعی»
هر کس دخترم فاطمه را دوست داشته باشد، در بهشت با من همراه خواهد بود.
بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد با سعادت دختر نبوت، شیر زن عرصه مقاومت، مادر امامت، همسر ولایت، حضرت فاطمه زهرا (س)، یادآور جایگاه رفیع زن و مقام مادر در فرهنگ اسلامي است. این روز به برکت و حرمت بزرگ سرور زنان دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده، همراه مردان در جامعه گام برمی دارند و موفقیت های بزرگی را در جامعه رقم می زنند. بر اساس معیارها و نگرش های متعالی دینی ما، زنان در کنار مردان و همتراز آنان دارای مقام و کرامت انسانی اند و مادران در چنان جایگاه رفیعی قرار دارند که پیامبر اکرم (ص) بهشت را زیر گام های آنان معرفی می کند.
امیدوارم بیش از پیش به شناخت وجوه تعالی‌بخش حیات پرفیض بانوی نمونه اسلام و پیروی از آن اهتمام ورزیده شود، تا بتوانیم بر این اساس به رسالت اسلامی و انقلابی خویش در عرصه های گوناگون اجتماعی، سیاسی، علمی، فرهنگی و… عمل کنیم.
بدینوسیله فرا رسيدن سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به تمامی همکاران و دانشجویان ارجمند خصوصاً بانوان محترمی که هم در سنگر خانه و خانواده و هم در محیط دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به خدمت مشغولند تبریک عرض نموده و طول عمر برای مادران، آرامش و آسایش برای همسران و سعادت و خوشوقتی برای دختران را از درگاه احدیت مسالت می کنم.
دکتر مجید براتی
معاون آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید