ضمن عرض تبریک و تهنیت جهت موفقیت در آزمون سراسری سال 1403
ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان آزمون سراسری 25 لغایت 27 مهر ماهمی باشد. (قابل تمدید نمی باشد.)
***شروع کلاسها از 28 مهرماه خواهد بود.جهت مشاهده برنامه هفتگی (اینجا کلیک کنیدو یا در پایین صفحه فایل هر رشته را بطور جداگانه دانلود کنید). انتخاب واحد دانشجویان ترم 1 توسط واحد آموزش انجام می گیرد.
*شروع کلاسهای پذیرفته شدگان کاردانی رشته فوریتهای پیش بیمارستانی از بهمن ماه می باشد که متعاقبا اعلام خواهد شد.
جهت انجام ثبت نام اینترنتی
به آدرس hamava.asaums.ac.irقسمت ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مراجعهو با واردکردن کدملی (به عنوان نام کاربری و رمزعبور) نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایید
توجه در صورت مشاهده پیغام your connection is not private طبق تصویر زیر عمل نمایید و در صورتی که مشکل ورود به سامانه حل نشد از مرور گرهای فایرفاکس یا مایکروسافت اج استفاده نمایید
ابتدا تصوير مدارك ذيل را اسكن و با فرمتJpgذخيره نماييد . ضمنا”حجم (Size) فايل نبايد ازKB150 بيشتر باشد. در ارسال تصوير كارت ملي دقت فرماييد تصوير پشت و روي كارت ملي را اسكن كرده و به صورت فايل يكجا ارسال نماييد.
1 – اسكن يك قطعه عكس جدید 4*3 (خواهران با پوشش اسلامي كامل )
2 –اسکن اصل گواهیدیپلم متوسطه برای دانشجویان مقطعنظام جدید 3-3-6
3-اسکن اصل گواهی نامه پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی
3-اسکن اصل گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی
4-اسکن اصل ریزنمرات متوسطه برای دانشجویانمقطعنظام جدید 3-3-6
5-اسکن اصل ریزنمراتدورهپیش دانشگاهی برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی
6- اسکن اصل ریزنمرات دوره متوسطهبرای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی
7-اسکنتمام صفحات شناسنامه
8-اسکن کارت ملی پشت و رو
9-جهت دریافت تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی به سامانه تاییدیه تحصیلی به آدرسemt.medu.ir مراجعه و پس از انتخاب نظام آموزشی و مقطع تحصیلی اقدام به انجام تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی نمایید،لازم به ذکر می باشد درقسمت مشخصات استعلام گیرنده نوع استعلام گیرنده را وزارت بهداشت وآموزش پزشکیو استعلام گیرندهرا دانشکده علوم پزشکی اسدآباد انتخاب نمایید. نیازی به اسکن کد رهگیری نمی باشد. و پرینت ثبت نام در این سامانه را همراه سایر مدارک در موعد مقرر به واحد آموزش دانشکده تحویل نمایید.
توضیحات: دارندگان دارای دیپلم شاخه نظری(نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.
فارغ التحصیلان شهریور 1395 و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما فارغ التحصیلان خرداد1395 و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی اعلام شده، به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.
**بديهي است در هر زمان كه دانشگاه، ثبت نام دانشجو رابه علت مغايرت با مقررات يا نقص مدارك ثبت نامی غيرمجاز تشخيص دهد، بلافاصله از ادامه تحصيل پذيرفته شده جلوگيري به عمل خواهد آورد.
اطلاعیه های دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر
دانشجویان ستاد شاهد وایثارگر جهت تشکیل پرونده و سوالات مربوطه می توانند به واحد شاهد و ایثارگر واقع در دانشکده مراجعه نمایند.
تحویل مدارک به صورت حضوری :
طبق جدول زمانبندی ذیل مدارک ثبت نامی خود را به صورت حضوری به واحد آموزش دانشکده تحویل نمایید:
دانشجویان پرستاری: 28 و 29 مهر ماه
دانشجویان مامایی: 30 مهر ماه
دانشجویان بهداشت عمومی: 1 و 2 آبان ماه
دانشجویان مقطع کارشناسی فوریتهای پزشکی: 5 آبان ماه
دانشجویان مقطع کاردانی فوریتهای پزشکی: 6 و 7 آبان ماه
1 – چهار قطعه عكس جدید 4*3(خواهران با پوشش اسلامي كامل )
2 –اصل گواهیدیپلم متوسطه برای دانشجویان مقطعنظام جدید 3-3-6 و یک برگ کپی
3- اصل گواهی نامه پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی و یک برگ کپی
3- اصل گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی و یک برگ کپی
4- اصل ریزنمرات متوسطه برای دانشجویانمقطعنظام جدید 3-3-6 و یک برگ کپی
5- اصل ریزنمراتدورهپیش دانشگاهی برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی و یک برگ کپی
6- اصل ریزنمرات دوره متوسطهبرای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی و یک برگ کپی
7-کپی تمام شناسنامه وکارت ملی
8- پرینت ثبت نام تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی
9-جهت دانشجویان پسر: پرینت ثبت نام نهایی معافیت تحصیلی یا کپی کارت پایان خدمت و یا کپی کارت معافیت از خدمت
10–جهت دریافت فرم های آموزشی (اینجا کلیک کنید)فرم های مربوطه را پرینت گرفته و سپس بصورت خوانا و با خودکار آبی تکمیل نمایید و به واحد آموزش تحویل نمایید.
-فرم شماره 1جهت تمامی پذیرفته شدگان
–فرم شماره 2 جهت پذیرفته شدگان با سهمیه منطقه یک و سهمیه شاهد وایثارگران
–فرم شماره 4 جهت پذیرفته شدگان دوره صرفاً روزانه با سهمیه مناطق ۲ و ۳
-فرم مشخصات
-فرم پرونده سلامت که توسط پزشک عمومی در شهر محل سکونت تکمیل و تایید گردیده باشد
مراحل اخذ معافیت تحصیلی برای دانشجویان پسر:
وارد سامانهsakha.epolice.ir (سامانهی احراز هویت خدمات انتظامی) شوید. (در صورتی که دارای کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از خدمت میباشید نیازی به ورود به این سایتنمی باشد)
در قسمتuser nameوpassword کد ملی را وارد نمایید.
گزینه معافیت دانشجویی داخل کشور را انتخاب نمایید و بقیه مراحل را طبق فرمت تکمیل نمایید و پرینت نهایی ثبت نام همراه سایر مدارک به واحد آموزش تحویل نمایید.
قابل توجه دانشجویان شهریه پرداز:
مبالغ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان شهریه پرداز به تفکیک نوع درس، به شرح جدول ذیلمی باشد.
عنوان
مبلغ
شهریه ثابت
مبلغ شهریه ثابت
17,715,610 ریال
شهریه متغیر
مبلغ هر واحد پایه
(نظری)
2,834,497 ریال
(عملی)
3,897,434 ریال
مبلغ هر واحد تخصصی
(نظری)
3,543,122 ریال
(عملی)
4,960,370 ریال
مبلغ هر واحد عمومی
(نظری)
2,657,331 ریال
(عملی)
3,543,122 ریال
مبلغ هر واحد کارآموزی
4,959,306 ریال
نکته مهم:
دانشجویان شهریه پرداز درصورتیکه بعد از ثبت نام، از ادامه تحصیل انصراف دهند مشمول پرداخت جریمه (شهریه ثابت کلیه ترم های تحصیلی) می باشند.
تبصره: چنانچه دانشجوی شهریه پرداز، بعد از اعلام نتایج در دانشگاه آزاد پذیرفته شود و قصد انصراف از این دانشگاه را داشته باشد، درصورت ارائه نامه کتبی از آن دانشگاه، معاف از پرداخت جریمه ( شهریه ثابت کلیه ترم های تحصیلی) می باشد.
مراحل مالی جهت ثبت نام دانشجویان شهریه پرداز
۱-واریز مبلغ 90.000.000 (ریال) جهت دانشجویان مقطع کارشناسی وکاردانی به صورت علی الحساب به شماره شبا 4001071003040989 IRبا شناسه پرداخت382120865123903004520444455409و ارائه اصل فیش به امور مالی دانشکده
۲- ارائه تعهد محضری گواهی امضاء ضامن به امور مالی و ارائه کپی آن به اداره آموزش،جهت دریافت فرم تعهد محضری (اینجا کلیک کنید)
۳-ارائه سفته به مبلغ 300.000.000 ریال جهت دانشجویان مقطع کارشناسی و کاردانی
***تذكرات مهم :
1) درصورت وجود نقص مدارك خواسته شده ثبت نام پذيرفته شده انجام نخواهد گردید.
2) باتوجه به اينكه ممكن است پس از ثبت نام دانشجو در دوران تحصيل به تصوير مدارك نياز داشته باشد توصيه موكد مي گردد، حداقل يك نسخه کپی از مدارك تحصيلي براي خود تهيه نمايید.
3) بديهي است در هر زمان كه معاونت آموزشي دانشکده طبق مفاد دفترچه شماره 1 آزمون سراسري سال 1403 و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش كشور ثبت نام دانشجو رابه علت مغايرت با مقررات يا نقص مدارك مهم غيرمجاز تشخيص دهد، بلافاصله از ادامه تحصيل پذيرفته شده جلوگيري به عمل خواهد آورد.
4) درصورت درخواست پذيرفته شدگان براي دريافت گواهي اشتغال به تحصيل، پس از تشكيل پرونده اين امر امکان پذير خواهد بود.
5) ادامه تحصيل به طور همزمان در دانشگاه هاي دولتي ، غيردولتي ،غير انتفاعي، دانشگاه آزاد و مانند آن مجاز نمی باشد . بديهي است هر زمان كه خلاف اين امر مشخص گردد از ادامه تحصيل دانشجو در هر مرحله اي از تحصيل جلوگيري به عمل خواهد آمد و دانشجو حق هيچگونه اعتراضي نخواهد داشت.
معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد
آدرس: اسدآباد-بلوار22بهمن-ساختمان سابق بیمارستان امیرالمومنین -معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد