پیام تبریک معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگي دانشجویی دانشکده به مناسبت روز پژوهش



به گزارش روابط عمومی دانشکده: دکتر مجید براتی، معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده، درپیامی فرا رسیدن ۲۵ آذر، روز پژوهش را حضور پژوهشگران و علاقه مندان این عرصه تبریک گفت . متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
در جهان امروز، نقش«پژوهش و فناوری» در خلق دانش، ثروت و پیشرفت کشورها، امری کاملاً شناخته و پذیرفته شده است.

پژوهشگران و فناوران به عنوان نیروی انسانی توسعه یافته، محور اصلی و قلب تپندۀ توسعه ی پایدار هر کشور به شمار می روند و پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور وامدار تلاش و مساعدت همه پژوهشگران و فناورانی است که در راه تحقیق، پژوهش و توسعه فناوری از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

امروز ایران اسلامی با اتکا به پیشرفت‌های علمی مبتنی بر کار پژوهشی متخصصان ، دانشمندان و دانش پژوهان جوان و متعهد خود توانسته است تا در عرصه های متعددی به الگویی مناسب در بین کشورهای منطقه و جهان اسلام در زمینه پـژوهش و تحقیق تبدیل شود . حمایت و پشتیبانی از پژوهشگران، اولویت بندی پژوهش های انجام شده در راستای نیازهای توسعه ای کشور از نکاتی است که می تواند ما را به اهدافمان در توسعه فعالیتهای پژوهشی نزدیک نماید.

نقش پژوهش در توسعه همه‌جانبه پایدار چنان برجسته و انکارناپذیر است که می‌توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در همه حوزه‌ها اعم از فرهنگ، اقتصاد، سیاست و جامعه دانست.
اینجانب هفته پژوهش و فن آوری را به پژوهشگران و اندیشمندان و فن آوران گرانقدر در عرصه های مختلف علمی و تحقیقاتی تبریک گفته و مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات وافر همه پژوهشگران ، نهادها و دست اندرکاران امر پژوهش و فن آوری ابراز می دارم. از پیشگاه احدیت می خواهم با تابش نور دانش، آگاهی و هدایت همیشگی خود، دل ها و اندیشه های ما را به هم نزدیک و در ساختن و آبادانی ایران اسلامی نقش موثری ایفا نمائیم

دکتر مجید براتی
معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید