برگزاری دومین شورای وقف و سلامت در دانشکده علوم پزشکی


✅ طی دومین نشست مسئولین دانشکده با مسئولین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به ریاست، دکتر الهه عزتی و دبیری ، کارشناس حوزه سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت ، دکتر عزتی در ابتدا ضمن تشریح بندهایی از تفاهم نامه کشوری فی مابین وزارت بهداشت و سازمان اوقاف کشور ، ادامه داد امر سلامت موضوعی است که موفقیت و پیشرفت در آن بی شک نیازمند همکاری های برون سازمانی است و بالاخص اینکه اداره اوقاف می تواند با شناسایی ظرفیت های خیرین و واقفین شهرستان ، نیت های ایشان را به حوزه سلامت سوق دهد .

✅ دکتر براتی ، معاون آموزشی اشاره کرد امروزه هزینه در حوزه تحقیقات و پژوهش های کاربردی در حوزه سلامت که نتایج موثری در پیشبرد اهداف و برنامه های منتج به سلامتی مردم خواهد داشت ضرورت دارد و اوقاف هم می تواند حامی دانشکده در این زمینه باشد .

✅ حجت الاسلام و المسلمین ، جناب آقای خزائی ، رئیس اداره اوقاف نیز علاوه بر تشریح وضعیت موقوفات درمانی شهرستان، اضافه کرد اجرای یکسری از برنامه های مشترک می تواند حوزه سلامت را هرچه بیشتر معرفی و موجب افزایش خیرین و واقفین در این حوزه گردد.

🔰 در پایان دکتر عزتی به پاس زحمات و همکاری اداره اوقاف با برنامه های دانشکده علوم پزشکی از ریاست و کارشناس امور اجتماعی و فرهنگی اداره اوقاف تقدیر کرد .

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید