” برگزاری کرسی آزاداندیشی باموضوع جوانی جمعیت”


به همت معاونت آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برگزار شد؛
“کرسی آزاداندیشی باموضوع جوانی جمعیت”این برنامه باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مرتضی موحدی امام جمعه معزز شهرستان، دکتر مجید براتی معاون آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی، اعضای هیئت علمی و جمعی از کارکنان و دانشجویان در سالن جلسات ستاد مرکزی دانشکده برگزار گردید. این کرسی آزاداندیشی افزایش جمعیت به منظور ارتقای سطح آگاهی و ترویج فرهنگ افزایش جمعیت در جامعه، تبیین ضرورت های افزایش جمعیت، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد.
در این برنامه موافقان و مخالفان نظرات خود را در مورد افزایش جمعیت بیان و حجت الاسلام شیخ مرتضی موحدی ، دکتر مجید براتی معاونت فرهنگی دانشجویی، سرکار خانم اصلانی مدیر فرهنگی دانشجویی داوران این کرسی به سوالات حاضران پاسخ دادند. حجت الاسلام شیخ مرتضی موحدی با تشریح بیانات مقام معظم رهبری پیرامون افزایش جمعیت در کشور گفت: یکی از حربه های دشمنان برای تضعیف ملت ها پرداختن به موضوع جمعیت است که آمار و اطلاعات نشان می دهد و برنامه ریزی منسجم و جدی در دستور کار دشمنان این ملت از سالیان گذشته صورت گرفته و متاسفانه با کم توجهی افراد در حد زیادی تحقق یافته است.
دکتر مجید براتی معاونت فرهنگی دانشجویی داور دوم این کرسی با اشاره به اینکه يك جامعه بالنده و پيشرو با نيروي انساني جوان و با نشاط محك مي‌خورد، ادامه داد: ازاين‌رو، لازم است متناسب با ظرفيت‌ها و نيازها، مسئله تغييرات جمعيتي با حساسيت، بررسي و برنامه‌هاي افزایش جمعیت به گونه‌اي تنظيم شود كه همواره سطح مورد نياز نيروي جوان و كارآمد در آن حفظ و ارتقا يابد.
سرکار خانم اصلانی مدیر فرهنگی دانشجویی و داورسوم این کرسی پيرو تأكيدات مقام معظم رهبري ضرورت حرکت جدی در راستای جبران گذشته و پیشگیری از آسیب های آینده در موضوع افزایش جمعیت را لازم و ضروری دانست.

گفتنی است در این کرسی آزاد اندیشی بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون موضوع جمعیت، بررسی آسیب ها و پیامدهای منفی کاهش جمعیت و الزامات و روش موثر در فرهنگ سازی افزایش جمعیت تبیین شد.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید