آئین نکوداشت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) باحضور معاون آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی، مدیران آموزش و فرهنگی دانشجویی، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان در معاونت آموزشی دانشکده برگزار شد‌.

به گزارش مفدا-اسدآباد، در این مراسم دکتر مجید براتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج)؛ آغاز سال تحصیلی جدید را به اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان تبریک گفت.

معاون آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های شهداء و رزمندگان در جنگ تحمیلی افزود: هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیم و تمام نشدنی است، ما باید ماهیت و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را بطور صحیح برای نسل جوان تبیین کنیم.

در ادامه، دکتر براتی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه امکانات و زیرساخت های آموزشی، فرهنگی و رفاهی دانشجویان ارائه کرد و از آمادگی کامل دانشکده جهت رشد و پیشرفت همه جانبه دانشجویان خبر داد.

در پایان، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با شیرینی و شربت پذیرایی شده و در کلاسها و دوره های کارآموزی حضور یاف

 

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید