بازدید دکتر شیراوژن معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت از دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

اخبار, فرهنگی دانشجویی

دکتر شیرواژن معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت به اتفاق دکتر طیبی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان باحضور در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، از ظرفیت های حوزه فرهنگی دانشجویی و دیگر بخش های این دانشکده بازدید بعمل آوردند.

به گزارش مفدا اسدآباد،دکتر شیرواژن به اتفاق دکتر طیبی باحضور در ستاد مرکزی با خانم دکتر عزتی رئیس دانشکده، معاونین و جمعی از مدیران دانشکده دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای جلسه، دکتر عزتی رئیس دانشکده ضمن تقدیر از حضور دکتر شیراوژن در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد؛ از اقدامات،برنامه ها و حمایت های معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت تشکر کرد.
در ادامه دکتر براتی معاون آموزشی،تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی دانشجویی ارائه داد و به بیان چالش ها و فرصت های موجود در این حوزه پرداخت.

دکتر شیراوژن ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های انجام شده با اشاره به ظرفیت خانه های بهداشت در راستای اقدامات فرهنگی اظهار کرد:خانه های بهداشت با توجه به پراکندگی و ارتباط مستمر با خدمت گیرندگان تحت پوشش خود ظرفیت های مستعد فرهنگی می باشند که نباید بعنوان پایگاه های فرهنگی نظام سلامت از آن ها غافل شد.

حضور در معاونت آموزشی،تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده و بازدید از بخش های مختلف این معاونت، بازدید از سراهای دانشجویی دخترانه و پسرانه، دیدار و گفتگو با اعضای هیئت علمی، دیدار و گفتگوی صمیمانه با دانشجویان از دیگر برنامه های دکتر شیراوژن بود.

Loading