اولین جشنواره “اتا” در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برگزار شد

تاریخ انتشار ۱۰ خرداد ۱۴۰۲  ساعت ۸:۳۷  دسته : اخبار


 

اولین جشنواره اتا (اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند در تحقق پاسخگویی اجتماعی) دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با محورهای ارتقای سلامت جامعه، توانمندسازی جامعه، کارآفرینی اجتماعی، انتقال و ترجمان دانش و توجه به مفهوم سلامت و محیط برگزار شد.

به گزارش مفدا اسدآباد، در مهلت تعیین شده قبل از جشنواره، ۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره‌ ارسال گردید. پس از داوری اولیه توسط هیئت داوران، تعداد ۴ اثر در سطح هیئت علمی، ۴ اثر در سطح کارکنان و ۶ اثر در سطح دانشجویی، جهت ارائه در جشنواره انتخاب شدند.
پس از ارائه آثار توسط شرکت کنندگان و داوری نهایی توسط اعضای پنل داوری جشنواره، از هر یک از سطوح هیئت علمی، کارکنان و دانشجویی یک تجربه به عنوان تجربه برتر انتخاب شدند.

لازم بذکر است، معیارهای ارزیابی آثار عبارت بودند از میزان خلاقیت و نوآوری، میزان مشارکت، مرتبط بودن با حوزه سلامت و تاثیر گذاری اجتماعی و قابلیت توسعه و گسترش بودن آثار.

تندیس جشنواره و لوح سپاس در بخش اعضای هیئت علمی به سرکار خانم دکتر عزتی رئیس دانشکده برای تجربه شهر بدون دخانیات، در بخش کارکنان به آقای حسین جلالوند برای تجربه اردوهای جهادی، و در بخش دانشجویی به سرکار خانم زینب رحیمی برای تجربه چهارشنبه های امام زمانی اهداء گردید.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید