در راستای ارتقای کیفیت آموزش و تقویت تعامل میان مدیریت و دانشجویان، جلسه هماندیشی دانشجویان ترم چهارم گروه مامایی در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۲ در محل معاونت آموزشی برگزار شد.
این نشست با حضور سرکار خانم دکتر ویدا قاسمی، مدیر گروه مامایی، و اعضای گروه برگزار گردید. در این جلسه، موضوعاتی از جمله نتایج ارزشیابی دانشجویان از عملکرد گروه در نیمسال گذشته، چالشها و تجربیات دوره کارآموزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین به منظور شناسایی دقیق نیازهای آموزشی و بهبود فرآیندهای بالینی، نظرسنجی مستقیمی از دانشجویان در رابطه با کیفیت کارآموزی و سایر مسائل آموزشی به عمل آمد.
هدف از این نشست، شنیدن دغدغههای دانشجویان و استفاده از دیدگاههای آنان جهت بهبود مستمر کیفیت آموزش در گروه مامایی است. مدیریت گروه ضمن تشکر از مشارکت فعال دانشجویان، بر پیگیری نتایج این نظرسنجی و تلاش برای بهبود شرایط آموزشی تأکید نمود.




