برگزاری جلسه هم‌اندیشی و نظرسنجی از دانشجویان ترم ۴ گروه مامایی

مامایی

در راستای ارتقای کیفیت آموزش و تقویت تعامل میان مدیریت و دانشجویان، جلسه هم‌اندیشی دانشجویان ترم چهارم گروه مامایی در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۲ در محل معاونت آموزشی برگزار شد.

این نشست با حضور سرکار خانم دکتر ویدا قاسمی، مدیر گروه مامایی، و اعضای گروه برگزار گردید. در این جلسه، موضوعاتی از جمله نتایج ارزشیابی دانشجویان از عملکرد گروه در نیمسال گذشته، چالش‌ها و تجربیات دوره کارآموزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین به منظور شناسایی دقیق نیازهای آموزشی و بهبود فرآیندهای بالینی، نظرسنجی مستقیمی از دانشجویان در رابطه با کیفیت کارآموزی و سایر مسائل آموزشی به عمل آمد.

هدف از این نشست، شنیدن دغدغه‌های دانشجویان و استفاده از دیدگاه‌های آنان جهت بهبود مستمر کیفیت آموزش در گروه مامایی است. مدیریت گروه ضمن تشکر از مشارکت فعال دانشجویان، بر پیگیری نتایج این نظرسنجی و تلاش برای بهبود شرایط آموزشی تأکید نمود.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید