نشست دو روزه روسا و کارشناسان قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از ۸ الی ۹ آذر ماه

تاریخ انتشار 13 |آذر ÷402  ساعت 12:15  دسته : فرهنگی دانشجویی


نشست دو روزه روسا و کارشناسان قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از ۸ الی ۹ آذر ماه در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با موضوع تحول پذیری و جامعیت پذیری در فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه.ها برگزار شد.

دکتر باقری رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در نشست روسا و کارشناسان قرآن دانشگاه ها تاکید کرد؛

ایجاد شبکه فعالان قرآنی در دانشگاه ها

🔸دکتر باقری رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت وحدت رویه فعالیت ها در حوزه قرآن و عترت را مطرح و پرداختن به فعالیتهای قرآنی را یکی از سه برنامه اولویت دار و مهم حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت برشمرد.

🔹دکتر باقری توجه به مفاخر و خادمان قرآنی را جزو اولویت برنامه های ادارت قرآن و عترت دانشگاه ها دانست و اختتامیه های جشنواره ها را مقدمه ای برای شروعی دوباره دانست و تأکید نمود باید دورهمی های فعالان قرآنی بصورت فصلی تکرار و بارش افکار صورت پذیرد.از دیگر سخنرانان این نشست سه روزه، حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی رئیس مجمع قرآن و عترت مجلس بود که در مورد سبک زندکی اسلام و غربی و سبک زندگی موجود، ازدواج، صدا و سیما، فضای مجازی، کتابخانه ها، ورزش، احیای بودجه قرآنی در کمیسیون شورای عالی قرآن نکاتی را بیان داشت.

گفتنی است، آقای اشرفیان مسئول قرآن و عترت معاونت آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در این نشست حضور داشت.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید