نشست معاونت آموزشی با دانشجویان در خوابگاه دانشجویی به مناسبت روز دانشجو


به گزارش مفدا اسدآباد ، جناب آقای دکتر براتی معاونت آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی، به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان پسر ساکن خوابگاه شهدای مدافع حرم حاضر شد و با دانشجویان به گفت وگو پرداخت. دکتر براتی در ابتدای این نشست ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو وتکریم این روز بزرگ دراین خصوص مطالبی راعنوان نمود ودرادامه از دانشجویان خواست تا نقطه نظرات خود را در خصوص نارسایی های موجوددر خوابگاه بازگو کرده و هچنین راهکار و دیدگاه‌های پیشنهادی خود را برای رفع آنها ابراز کنند.

در ادامه دانشجویان نظرات و دیدگاه‌های انتقادی خود همراه با پیشنهاد مطرح کرده در نهایت مدیر امور دانشجویی ضمن جمع بندی موارد مورد بحث اظهار کرد، تمام موارد مطرح شده پیگیری خواهد شد. در این جلسه که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، دانشجویان در یک فضای صمیمی مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را با معاون دانشجویی دانشگاه در میان گذاشتند و از ایشان نیز پاسخ شنیدند.

این جلسه در راستای گفتمان سازی دانشجویان برای انتقاد، ارائه پیشنهاد و راه کارهای لازم به منظور رفع مشکلات، بهبود و ارتقای کیفیت آموزش، تحقیقات و همچنین غذاهای دانشجویی و سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویان و پیگیری مسابقات باشگاهی دانشجویان برگزار شد.

گفتنی است در این دیدار خانم اصلانی (مدیر دانشجویی فرهنگی) ، آقای احمدی پناه (مدیر محترم بودجه) ، آقای اشرفیان (مسئول خوابگاه برادران) معاون فرهنگی دانشجویی را همراهی کردند و در خصوص موارد مربوطه نیز به دانشجویان پاسخ گفتند.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید