پیام معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به مناسبت روز دانشجو

تاریخ : ۱۶ آذر ۱۴۰۱


دکتر مجید براتی معاون آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده در پیامی روز دانشجو و سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.

متن پیام تبریک دکتر براتی به شرح ذیل است


بسمه تعالی

روز دانشجو، روز آرمان خواهی و حق طلبی دانشجویانی است كه همواره در سایه ایمان به خداوند متعال، تلاش و بصیرت توانستند علاوه بر تحصیل در جبهه هایی دیگر نیز استقامت و پایداری خود را نشان داده و ایران اسلامی را به عنوان قطب علمی منطقه معرفی نمایند. ۱۶ آذرماه اما بهانه ایست که به یاد بیاوریم دانشجویان کشورمان با حضور در تمام عرصه های علمی، سیاسی و اعتقادی کشور اثرگذار و تعیین کننده هستند. جایگاه دانشجو، آنقدر متعالی است که در عالی ترین سطوح تصمیم ساز کشور نیز باید حضور دائمی و اثرگذار داشته باشند و با دغدغه آینده سازی در کشور عزیزمان، در محافل مهم جایگاه ویژه ای برای آنها درنظر گرفته شود. این اهمیت جایگاه دانشجو در کشور، حساسیت رسالت دانشگاهها را که وظیفه تربیت و آموزش دانشجویان را به عهده گرفته اند، بیش از گذشته نمایان می کند.

با تکیه بر توانمندی دانشجویان، تخصص و انگیزه اساتید جوان و همت کارکنان خدوم، دانشکده علوم پزشکی اسدآباد امروز مدارج مهمی از رشد و توسعه در عرصه های آموزشی و پژوهشی را طی نموده و پرشتاب تر از گذشته در مسیر توسعه گام بر می دارد. حرکت پرشتاب دانشکده به سوی آینده ای روشن، بیش از گذشته جریان دارد و امید است حضور شما دانشجویان عزیز در این مجموعه به رشد، تعالی و ارتقای دانشکده بیش از گذشته سرعت ببخشد.

در پایان، ضمن تبریک مجدد روز دانشجو، اینجانب ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استكبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و از خداوند منان برای دانشجویان و دانشگاهیان عزیز؛ عزت، سربلندی و سلامتی خواستارم.


دکتر مجید براتی
معاون آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید