بازدید معاون آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی از خوابگاه دخترانه ریحانه


دکتر مجید براتی به اتفاق خانم اصلانی مدیر فرهنگی دانشجویی از خوابگاه دخترانه ریحانه بازدید نمودند.

به گزارش مفدا-اسدآباد، دکتر براتی معاون آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در بازدید از سراهای دانشجویی بر تسریع در رفع برخی کاستی‌ها و نواقص موجود در خوابگاه‌های دانشجویی تاکید کرد و افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار شد تعمیرات اساسی از جمله؛ حمام ها، سرویس های بهداشتی، فرش ها، موکت ها، روتختی، تشک ها، پرده و تجهیزات درونی خوابگاه‌ها از جمله یخچال، اجاق گاز و مواردی از این قبیل در کلیه خوابگاه‌های دانشکده انجام گیرد.

وی با اعلام رضایت از بهسازی و تجهیز سراهای دانشجویی عنوان کرد: مجموع اتفاقاتی که پیش رفت، رضایت بخش بوده و تا قبل از آغاز سالتحصیلی کلیه خوابگاه‌ها آماده پذیرایی از دانشجویان هستند.

دکتر براتی ضمن تقدیر از حمایت های ریاست دانشکده سرکار خانم دکتر عزتی ادامه داد: موفق شدیم بهسازی و تجهیز سراهای دانشجویی را انجام دهیم و در فرصت باقیمانده بتوانیم این کار را به پایان برسانیم که دانشجویان از آن استفاده کنند، تمام تاسیسات زیربنایی‌ و بقیه امکاناتی که دانشجویان نیاز دارند، تجهیز شده که نتیجه زحمات همکاران را دانشجویان در شروع سال تحصیلی خواهند دید.
دکتر براتی در این بازدید، از تلاش ها و پیگیری های مدیر و کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی در آماده سازی خوابگاه ها، قدردانی کرد.

 

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید