چهارمین جلسه کارگروه زن و خانواده با ریاست سرکار خانم قاسمی تجردمدرس حوزه علمیه خواهران شهرستان اسدآباد در دفتر کارگروه زن و خانواده سپاه پاسداران شهرستان اسدآباد تشکیل شد.

♻️ دراین جلسه مصوبات قبلی بررسی شدند، نجات فرزندان از سقط با اجرای طرح نفس و میزان طلاق درالویت فعالیت کارگروه قرار دارد.

🔷خانم قاسمی تجرد بیان فرمودند این طرح با اهداف بلند مدتی که دارد تاثیر بسزایی در پیشگیری از مشکلات جسمانی و روحی و روانی بعد از سقط خواهدداشت و آثاربلند مدت مطلوبی در خانواده ها خواهد داشت و درادامه به معرفی طرح پرداخت واعلام نمودند :نفس مخفف عبارت “نجات فرزندان سقط” یا به عبارتی “نجات فرزندان سالم” است که توسط والدین در خطر سقط قرار دارند و هدف اصلی از فعالیت آن جلوگیری از سقط فرزندان سالم است که در سه بخش حمایت، شناسایی و فرهنگ‌سازی عمل می‌کند . و درخصوص تبیین مسایل فقهی و اخلاقی سقط پرداختند.دراین نشست هر یک از بزرگواران حاضردرجلسه به ارائه راهکارهای تخصصی پرداخته وضرورت کار فرهنگی در این حوزه را تبیین نمودند.

🔶 شیوه نامه تاسیس مرکز مردمی نفس مورد بررسی قرار گرفت و در جهت اجرایی کردن شیوه نامه تصمیماتی اتخاذ شد.

🔷لازم به ذکر است سرکار خانم اصلانی عضو هیبت علمی و مدیر فرهنگی دانشجویی وخانمها بیگلری وجمشیدی کارشناسان معاونت درمان وخانمها محرابی و علی ضمیر کارشناسان معاونت بهداشت در این کار گروه حضور داشتند.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید