بازدید ارزیابان کمیته انطباق دانشکده از بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد


🔹به گزارش روابط عمومی، ارزیابان کمیته انطباق دانشکده به سرپرستی دکتر مجید براتی معاون فرهنگی دانشکده، سرکار خانم اصلانی دبیر کمیته انطباق دانشکده، حجت الاسلام والمسلمین سید حامد عنوانی دبیر کمیته امربه معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز دانشکده و بازرسین منتخب معاونتهای دانشکده به منظور بررسی موضوعات مختلف مرتبط با طرح انطباق در بیمارستان قائم شهرستان اسداباد حضور یافتند.

🔹از جمله سنجه های مورد بررسی قرار گرفته توسط بازرسان می توان به همگن سازی فضای مناسب پرسنلی در بخش ها و اتاق عمل، مهیا بودن فضاهای محیط درمانی جهت انجام فرایض شرعی بیماران، رعایت حریم خصوصی بیماران و…. اشاره کرد.

🔹 نحوه پیگیری نارضایتی بیماران و همراهان، رفتار کارکنان رده های مختلف بیمارستان با بیماران و همراهان آنها، معیار رضایت مندی کارکنان، معیار تعهد سازمانی کارکنان، اصول اخلاق فردی در تعامل با همکاران، اخلاق حرفه ای شامل پزشک و پرسنل را نیز مورد بررسی قرار دادند.

🔹برگزاری نماز جماعت، گرامیداشت مناسب ها و فعالیت های فرهنگی، وجود روحانی بالینی در بیمارستان و مجموعه شاخص های نظام آراستگی، از دیگر مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

🔹 در این بازدید چگونگی اجرای فرآیندهای مرتبط با تکریم بیماران ، آشنایی کارکنان با طرح انطباق و اخلاق حرفه ای ، میزان تقید و رعایت موازین شرعی ، چینش نیروها در راستای طرح انطباق و نصب علائم و راهنماها جهت تکریم بیماران و همراهان آنان از جمله مواردی بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

🔹 در این بازدیدهای میدانی بازرسین انطباق از کلیه بخش های اداری و غیر اداری بیمارستان بازدید نموده و بیمارستان را بر اساس سنجه هاو چک لیست های انطباق مورد ارزیابی قرار خواهند داد و همزمان با این بازدید ها در خصوص نحوه پیاده سازی قوانین انطباق مورد ارزیابی قرار می گیرند.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید