افتخاری دیگر برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

🔷معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده «پژوهشگر برتر جشنواره علمی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران و برنده جایزه “استاد دکتر نورالدین هادوی” شد.

✍️به گزارش وبدا-اسدآباد:فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران همه ساله با برگزاری جشنواره علمی از پژوهشگران برتر حوزه علوم بالینی و علوم پایه پزشکی که مقالات آنها بر اساس معیارهای ارزشیابی بین المللی توسط داوران داخلی و خارجی بعنوان مقاله برتر شناخته شده اند تقدیر بعمل آورده و جایزه فرهنگستان علوم پزشکی (جایزه استاد دکتر نورالدین هادوی) را به آنها اهدا می کند. بر این اساس و به گزارش فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، دکتر مجید براتی عنوان پژوهشگر برتر حوزه علوم پایه پزشکی را در این جشنواره به خود اختصاص داد.

🔹شایان ذکر است، رتبه اول کنکور دکتری تخصصی رشته آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت در سال 1390؛ قرار گرفتن در لیست 2 درصد دانشمندان پراستناد دنیا در سال 2022؛ پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال‌های 1389، 1392، 1399 و 1401؛ استاد سرآمد آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال 1401؛ انتشار 205 مقاله ملی و بین‌المللی و تألیف ۳ کتاب؛ مشارکت در انجام بیش از 150 طرح پژوهشی کاربردی؛ استاد راهنما و یا مشاور 21 رساله دوره دکتری تخصصی و استاد راهنما و یا مشاور 30 پایان نامه دوره کارشناسی ارشد از جمله عناوین و سوابق دکتر مجید براتی به شمار می‌رود.

🔹روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ضمن عرض تبریک به مناسبت این موفقیت بی نظیر و دستیابی به این جایگاه رفیع در عرصه علم و دانش به جامعه دانشگاهی دیار سیدجمال الدین اسدآبادی و مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان، توسعه پایدار و همه جانبه میهن اسلامی ایران و پیشرفت آموزش عالی کشور خصوصاً دانشگاههای شهرستان اسدآباد را از درگاه ایزد منان مسئلت می نماید.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید