نشست همفکری و هم‌اندیشی رئیس، معاونین آموزشی و توسعه، مدیران حراست، فرهنگی دانشجویی و پشتیبانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برگزار شد


این جلسه به ریاست دکتر عزتی رئیس دانشکده و باحضور دکتر براتی معاون آموزشی، مهندس نجفی معاون توسعه، مهندس نامجو مدیر حراست، خانم اصلانی مدیر فرهنگی دانشجویی و مهندس صوفی مدیر پشتیبانی و با هدف ارتقای برنامه‌ریزی‌ها، هماهنگی‌ها و آمادگی‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید در معاونت آموزشی تشکیل شد.

به گزارش مفدا اسدآباد، دکتر عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برای رفع مشکلات زیر ساختی و رفاهی دانشکده اظهار کرد: دانشگاه‌ها پیشران و موتور توسعه کشور به شمار می‌روند و باید در حوزه های گوناگون نقش‌آفرین باشند. تقویت برنامه‌های آموزشی در دانشکده با رویکرد حل المسائلی در رفع تنگناهای توسعه دانشکده ضرورت دارد.

در ادامه جلسه، دکتر مجید براتی معاون آموزشی، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی بیان کرد: برگزاری اینگونه نشست‌ها در راستای مرور نظام مسائل دانشکده و تلاش برای کاستن از این نظام مسائل، مفید و سازنده هستند و خواستار شد اینگونه نشست‌ها برای تقویت سازماندهی‌های درون سازمانی، تداوم داشته باشند.

دکتر براتی افزود: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد یک خانواده بزرگ است و همه اعضای این خانواده برای رفع نظام مسائل آن، بایستی به یکدیگر کمک کنند.

رئیس دانشکده بیان گرد: هم‌اندیشی بین مدیران ستادی، مدیر گروه‌های آموزشی و مسئولین واحدها بایستی گسترش یابد تا هرچه بهتر امورات و برنامه‌ها اجرا شوند.

وی تصریح کرد: تا جایی که بتوان بایستی تبادل نظر را تقویت کرد تا بشود از همه راهکارهای عملیاتی، استفاده و دیدگاه‌ها را شنید.

در ادامه دکتر براتی گزارشی از روند آمادگی معاونت آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی برای آغاز سال تحصیلی جدید ارائه کرد.

در پایان نیز رئیس دانشکده از بخش های مختلف معاونت آموزشی بازدید بعمل آورد.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید