پیام تبریک معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به مناسبت روز پرستار


معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد طی پیامی سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش وبدای اسدآباد؛ در متن پیام دکتر مجید براتی آمده است:

پنجم جمادی الاولی خجسته زاد روز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم دیده و خرابه‌های شام است. روزی که به مناسبت ولادت یگانه پرستار خامس آل عبا و فرزندان آخرین برگزیده خدا به نام روز پرستار نامگذاری شده و به یقین نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در نظام جمهوری اسلامی برای قدر دانستن و ارج نهادن به مقام والای پرستاران است.

میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار بهانه ایست تا از عظمت و نقش گران قدر آن حضرت در کربلای معلی و انقلاب بزرگ آقا ابا عبدا الله (ع) یاد نماییم و قدرشناس خوبی ها و استقامت و صبر و شکیبای آن پیام رسان سرافراز باشیم.

روزی که به پاس پایمردی، مراقبت ها و هدایت حضرت رینب (س) از قافله ی اسرا پیام ماندگار عاشورای حسینی به گوش تاریخ رسانده شد تا از مظلومیت و حقانیت سرور و سالار شهیدان در دین جدش آگاه گردند.

اینجانب سالروز ولادت پرستار ستاره های درخشان ایمان و عفت، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به یکایک پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان و به همه آنانی که از پس ابر حیاء و عفت، باران عاطفه می بارند و با نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری می کنند، تبریک عرض می نمایم.

دکتر مجید براتی
معاونت آموزش،تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید