کسب مجوز تاسیس مرکز رشد فناوری و نوآوری سلامت در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، با استناد به رای صادره در جلسه مورخ 1401.8.21 کمیته فنی مراکز رشد فناوری و نوآوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با درخواست تاسیس مرکز رشد فناوری و نوآوری سلامت در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد موافقت به عمل آمد.
دکتر براتی در این خصوص افزود: با تکمیل نیازمندی­های لازم جهت تاسیس مرکز رشد و همچنین انجام بازدید میدانی توسط ارزیابان وزارتخانه و کسب امتیازات لازم، با تاسیس و راه‌اندازي مرکز رشد فناوری و نوآوری سلامت در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد موافقت به عمل آمد.
دکتر مجید براتی در انتها از پیگیر­های به جد سرکار خانم دکتر عزتی ریاست محترم دانشکده و تلاش­ها و پیگیری­های مستمر سرکار خانم دکتر قاسمی مسئول امور پژوهش و فناوری دانشکده به منظور اخذ مجوز تاسیس مرکز رشد تقدیر و تشکر کردند.

اخذ مجوز تاسیس مرکز رشد گامی ارزشمند در راستای گسترش فعالیت­های نوآورانه و فناورانه توسط جامعه علمی و دانشگاهی می باشد. این موفقیت بزرگ را به جامعه دانشگاهی، اساتید هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تبریک عرض می نماییم.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید