نشست معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی کشور در سالن اجلاس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


نشست معاونین تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در تاریخ 28 و 29 بهمن ماه در محل سالن اجلاس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت و معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور با تمرکز بر برنامه های هفتم توسعه برگزار شد.
به گزارش وبدا اسدآباد، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در این نشست گفت: معاونت تحقیقات از پایان نامه های کاربردی و تقاضا محور در راستای رسیدن به برنامه هفتم توسعه در سال جدید حمایت خواهد کرد. ایشان افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، حدود یک چهارم پایان نامه ها باید تقاضا محور و کاربردی شوند.
بررسی وضعیت توسعه فناوری سلامت در سطح دانشگاه ها، آیین نامه نحوه توزیع سرباز نخبه، بررسی چالش های جذب و بکارگیری اعضاء هیات علمی پژوهشی، بررسی چالش های انتشار مجلات در سطح بین المللی و نحوه توزیع و هزینه کرد اعتبارات پژوهشی دانشگاه ها از دیگر موضوعات ارائه شده در این نشست دو روزه بود.
گفتنی است دکتر مجید براتی معاون تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در این نشست دو روزه حضور داشتند.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید