دکترمجید براتی، معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پیامی، آغاز هفته دفاع مقدّس را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم ربّ الشهداء و الصدّيقين
این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملّت ایران بود. (مقام معظم رهبری)
هفته دفاع مقدّس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و اوج تبلور حماسه‌های سترگ، رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است؛ آزادمردانی که برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حماسه‌هایی بی‌نظیر آفریدند. ملّت غیور ایران اسلامی با مقاومتی ستودنی خود در هشت سال دفاع مقدّس، افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل کرد و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درس بزرگ ایثار، آزادی، جهاد و شهادت را به جهانیان نشان داد. آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ ادای تکلیف نماییم.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و این ایام را صمیمانه محضر ملّت شریف و انقلابی ایران به ویژه مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و عزت ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.
دکتر مجید براتی
معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید