معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی و دانشجویی دانشکده در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه اساتید و دانشجویان تبریک گفت:.

متن کامل پیام دکتر براتی، معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به شرح زیر است:

” بسمه تعالی “

هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿زمر/۹﴾ بگو آيا كسانى كه مى‏ دانند و كسانى كه نمى‏ دانند يكسانند تنها خردمندانند كه پندپذيرند.

با آغاز سال تحصیلی جدید، جوشش دوباره‌ای در مسیر پیشرفت علمی و رشد و تعالی فردی و اجتماعی افراد آغاز می‎شود. بی شک نقش دانشگاه به عنوان نهادی زنده و پویا و کانون تفکر در جامعه بر همگان پوشیده نیست. دانشگاه و دانشگاهیان در همه حال در پیشبرد و تعالی یک کشور تأثیرگذارند.

اینجانب آغاز سال تحصیلی و شروع درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی، اعضای محترم هیات علمی، کارکنان ، دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک گفته و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن مبارک مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور خلق حماسه بزرگ مردانی ازخیل معلمان و شاگردان مکتب ایثار و شهادت است به استقبال سال تحصیلی سرشار از برکت و موفقیت قدم بر می داریم.

برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

 

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید