آیین افتتاحیه دور اول اعتباربخشی موسسه ای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد توسط ارزیابان کشوری


آیین افتتاحیه دوره اول اعتباربخشی موسسه ای دانشکده علوم پزشکی اسدآبادتوسط ارزیابان کشوری با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشکده مدیران و اعضای هیئت علمی دانشکده برگزار شد.

❇️ دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده در نشست افتتاحیه دوره اول اعتبار بخشی موسسه‌ای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد توسط ارزیابان کشوری ضمن بیان خیر مقدم و خداقوت برای تلاش یک روزه ارزیابان و پاسخگویی کارشناسان، به مهمترین اقدامات انجام شده در دانشکده اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در سال 1396از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان انتزاع پیدا کرده است و در حال حاضر با 3 رشته تحصیلی کارشناسی پرستاری ،کارشناسی بهداشت عمومی وکاردانی فوریت‌های پزشکی و با 264دانشجو و 19عضو هیأت علمی مشغول به فعالیت می‌باشد. که مجوز جذب دانشجو در رشته مامایی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ گردیده‌ است. و در حال حاضر این شهرستان دارای 1 بیمارستان فعال 128 تختخوابی حضرت قائم عج می‌باشد و بیمارستان جدیدالاحداث دوم 128 تختخوابی حضرت امیر المومنین علیه السلام در دست ساخت می‌باشد و امیدواریم در طی دو سال آینده به بهره برداری برسد. ایشان در ادامه به ساخت پروژه در حال ساخت دانشکده پرستاری، اطاق عمل و مرکز ناباروری و ساخت خانه های بهداشت روستایی در معاونت بهداشت و مرکز بهداشت اشاره نمود.

✳️دکتر مجید براتی معاونت آموزش، تحقیقات فرهنگی و دانشجویی دانشکده در این مراسم اظهار نمود:

🔷 معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده متشکل از 3 حوزه کاری متفاوت برخوردار است که در این معاونت 19 نفر اعضای هیات علمی شامل، 11 نفر عضو هیات علمی با مرتبه علمی استادیار،8 نفر عضو هیات علمی با مرتبه علمی مربی و 264 دانشجو فعال مشغول به فعالیت هستند.

🔷از رشته هایی که در آموزش عالی پیش بینی شده رشته های مامایی وکتابداری که رشته مامایی محقق شده ولی در رابطه با رشته کتابداری با چالش هایی مواجه هستیم.رشته های پیش بینی شده در آینده نه چندان دور میتوان به رشته های HIT، هوشبری،مددکاری اجتماعی،ارشد داخلی جراحی اشاره نمود.

🔷در حوزه عمران یکی از مهمترین پروژه های اصلی دانشکده پروژه دانشکده پرستاری است که ساختمان آن از سال‌ها پیش کلنگ زنی شده که به خاطر شرایطی که داشته متوقف شده بود که با پیگیری های رئیس دانشکده و معاون توسعه در حال پیشرفت خوبی است که انشاالله تا پایان سال ساختمان فیزیکی وآموزشی آن به بهره برداری خواهد رسید.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید