نشست روسا، معاونین آموزشی و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ آمایشی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه


نشست روسا، معاونین آموزشی و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ آمایشی روز پنجشنبه 7 دیماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محل هتل پارسیان کرمانشاه با هدف بررسی گزارش عملکرد کارگروه های عدالت، تعالی و بهره وری و بحث و تبادل نظر در خصوص چالش ها و مشکلات دانشگاه ها در اجرای برنامه های این کارگروه ها و همچنین آخرین تغییرات سند توسعه متوازن آموزش علوم پزشکی کلان منطقه 3 با حضور اعضا برگزار شد.
دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست گفت: اقدامات ارزنده ای در راستای پیشبرد اهداف و اجرایی سازی برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی در دانشگاه های کلان منطقه ۳ آمایشی توسط دبیران کارگروه های تخصصی دانشگاهی در سطح کلان منطقه ۳ آمایشی انجام شده است.
ایشان افزود: کارگروه های دهگانه سند عدالت ،تعالی، و بهره وری در دانشگاه ها، در کلان منطقه ۳ آمایشی، در فاز اول و برنامه های مقدماتی طبق اهداف و برنامه ها پیش رفت و خوشبختانه و رتبه یک کشوری را به خود اختصاص داد.

همچنین دکتر خواجه آزاد، دبیر کارگروه کشوری برنامه جامع عدالت ،تعالی و بهره وری نیز عنوان کرد: دانشگاه ها در کلان مناطق آمایشی باید به دنبال حل مساله شهر خود با استفاده از بهره گیری از پتانسیل و امکانات موجود باشند و با همکاری و همفکری موجب همگرایی و انجام فعالیت های مشارکتی در بین دانشگاه های کلان منطقه در مسیر تعالی گردند.

وی اظهار داشت: تمرکز پایش و ارزیابی این دوره بر اثربخشی برنامه های کارگاه های ارائه شده و مسئله محور است که استفاده از تجارب روسا ، معاونین و مدیران دانشگاه های کلان مناطق و دانشگاه ها در این راستا بسیار مهم است.

به گفته او برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی، برنامه ای است که زمینه ارتقای بهره وری در معاونت آموزشی را به دنبال دارد.

دکتر خواجه آزاد افزود: اقتصاد آموزش ، توسعه فناوری های نوین یادگیری، عناوینی است که نگاه هر کلان منطقه باید به این سمت باشد و این موضوعات باید به عنوان اولویت های دانشگاه ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی همچین بیان کرد: باید نیاز سلامت در محدوده جغرافیایی مورد بررسی قرار گیرد و با تشکیل کارگروه های کاربردی و مسئله محور در راستای ارتقا حوزه سلامت و عدالت در ارائه خدمات بهداشتی درمانی مورد نیاز اقدامات موثری برنامه ریزی و عملیاتی گردد.
گفتنی است سرکار خانم دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده، دکتر مجید براتی معاون آموزشی و سرکار خانم دکتر سودابه معتمد مدیر آموزش دانشکده در این نشست حضور داشتند.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید